FAQ_400x267

FAQ

 

Реєстрація

1.    Як зареєструватися на сайті?
Будь-ласка, натисніть «Мій Акаунт» у верхньому правому кутку і введіть свої дані. Ви також можете зареєструватися, підписавшись на розсилку новинабо при розміщенні замовлення.

2.    Я забув свій пароль - що мені робити?
Якщо ви забули свій пароль, будь ласка, зайдіть в «Мій Акаунт» та натисніть кнопку «Забули пароль?». На Ваш Email Вам прийде інструкція, як встановити новий пароль.

3.    Як я можу підписатися на розсилку?
Будь ласка, відвідайте сторінку розсилки новинна веб-сайті і введіть адресу електронної пошти, щоб оформити підписку.

 

Он-лайн замовлення

1. Як я можу розмістити он-лайн замовлення?
Ви можете переглянути весь асортимент нашої продукції чаю і аксесуарів в розділі Електронний Бутік, вибираючи продукт за типом чаюабо колекції. Після того як ви вибрали чай, який Ви б хотіли придбати, додайте його, натиснувши кнопку «Додати в Кошик». Коли ви будете готові оформити замовлення, перейдіть на сторінку «Оформлення Замовлення». Вам потрібно буде ввести адресу доставки та платіжні реквізити, прийняти «Умови таУгоди», натиснути кнопку «Розмістити замовлення», і ваше замовлення буде розміщено.

2.   Які засоби оплати ви приймаєте?
В якості засобів оплати замовлень в даний час ми приймаємо Visa, MasterCard, Maestro.

3.    Мій промо-код не працює. До кого я можу звернутися?
Будь ласка, напишіть нам на eshop@newby.com.ua і ми вирішимо це питання в найкоротші терміни.

 

Доставка та повернення

1.    Як скоро мені буде доставлений товар?
Ваше замовлення буде оброблено протягом доби після оформлення (крім вихідних та святкових днів). Наш оператор зв'яжеться з Вами та погодить термін доставки замовлення.

2.    Яка вартість доставки?
Доставка по м. Київ

  • При замовленні на суму до 1 000 грн. – 45,00 грн.;
  • При замовленні на суму більше 1 000,00 грн. - безкоштовно.

Доставка по регіонам України здійснюється ТІЛЬКИ по передоплаті замовлення по банківській карті за тарифами транспортної компанії (Нова Пошта та ін.), кур'єрської служби, Укрпошти. 

Також замовлення можна отримати в офісі компанії «ГЕРАЛТ» (див.в розділі «Контакти»)


3.    В які регіони можлива доставка товару?
Доставка можлива на території України.

4.    Чи можливе повернення товару?
У відповідності з українським законодавством продовольчі товари належної якості усіх видів і найменувань у всіх випадках не підлягають обміну та/або поверненню.
У разі виявлення недоліків товару, властивості якого не дозволяють усунути їх, покупець за своїм вибором має право вимагати заміни такого товару товаром належної якості або розмірного зменшення ціни товару. Замість пред'явлення цих вимог, покупець має право відмовитися від виконання Договору роздрібної купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. (ст. 708 ЦКУ)
Ви можете відмовитися від замовлення або конкретних товарів у таких випадках:
•    Пошкодження фабричної упаковки
•    Розбіжність у вазі і кількості товару
Товар з видимими дефектами, або не відповідної якості підлягає поверненню тільки в день поставки. Постачальник не несе відповідальності за зміну якості товару після його здачі у зв'язку з неможливістю встановлення умов його зберігання Покупцем.
Уразі відмови від замовлення без видимих причин оплачується тільки доставка вантажу.

Чай

1.    Чим відрізняються пакетований чай, чай у картонній упаковці та в залізній банці?
Відмінність чаю в різних видах упаковки полягає тільки в розмірі чайного листа, а не в якості продукту. Чай в пакетикахневеликого розміру, тому для його заварювання потрібно менше часу. В залізних баночках міститься крупнолистовий чай, який вимагає більш тривалої заварки. В картоні міститься чай середнього розміру.

2.    Як правильно заварити чашку чаю?
Рекомендації заварювання чаю розрізняються в залежності від виду чаю і розміру чайного листа. Будь ласка, зверніть увагу на наші рекомендації заварювання різних видів чаю.

3.    Як правильно зберігати чай?
Щоб зберегти характер і свіжість чайного листа, його треба зберігати в щільній герметичній упаковці з фольги, далеко від джерел тепла, світла і вологи. Наші металеві баночки ідеально підходять для правильного зберігання чаю.

4.    Чому чаї Newby не збирають тільки з однієї плантації?
Жодна чайна плантація не може гарантувати постійної якості врожаю з року в рік. Для вибору чаю Newby ті-тейстеры постійно дегустують чаї з різних плантацій з усього світу, щоб мати можливість вибрати найкращі, зберігаючи неперевершену якість продукції Newby.

Роздрібні продажі


1. В яких магазинах я можу купити чай Newby?
На території України Ви можете знайти Newby у всіх основних торгових роздрібних магазинах, наприклад: «LeSilpo», «WineTime», «Гурман Фуршет», «Класс», «Космос», «Мегамаркет», «Cільпо»,«Santim» «Велика кишеня»та ін.

2.    Я хочу продавати чай Newby у своєму магазині. До кого я можу звернутися?
Будь ласка, відвідайте розділ нашого сайту В2В, щоб дізнатися більше про можливості співпраці. Щоб зв'язатися з нами, напишіть нам на eshop@newby.com.ua або за телефоном +38 (044) 285 48 72

3.    Де я можу спробувати чаї Newby?

В Newby ми регулярно організовуємо дегустації. Щоб дізнатися більше, слідкуйте за нашими подіями в розділі Новини на  newby.com.ua